Paphos Wather Park.

0kommentarer

Där befann jag mig idag... I åtta timmar!
Jag klev upp vid halv nio, sedan vid tio så åkte vi dit jag,vajk, zoe, severin och vajks rumskompis timmie (tjej).
Och vi stannade där till dom stängde klockan 18, sedan gick vi till en sandstrand inärheteten, för vajk och timmie ville bada i havet också. Haha, sedan gick vi vidare, Severin och Zoe tog en taxi to Aphrodite Hills och släppte av mig i närheten av supermarket så jag kunde handla. Sen gick jag hem. Kom hem strax efter åtta.
Jag är alldeles slut och trött efter den här dagen..

I alla fall på Wather Park fanns det en massa olika rutchbanor, en som kallade kamikaze, låter jätteroligt va?
Den provade vi på först utav allt, shit, man flög. FLÖG! Den var faktiskt riktigt riktigt äcklig, och jag blundade hela tiden för jag ville inte se branten, jag trodde att jag skulle dö eller något.
En gång räckte gott och väl för mig, medans de andra åkte den kanske ca 4ggr.
Sen fanns det också en annan rutschbana där som jag först tyckte var riktigt äcklig, det var som i en tunnel och i den tunneln kunde man typ inte andas. Eftersom vattnet sprutade upp och var över ansiktet typ hela tiden. Så det gällde att hålla andan.:) Andra gången jag åkte den, var det faktiskt inte så hemskt.

Riktigt rolig dag var det!
Bilder kommer att komma senare..

Kommentera

Publiceras ej