Plastikoperationer.

4kommentarer


Vad är det  Stina-Lee, Kissie, Amir har gemensamt?

Jo alla tre har gjort skönhetsingrepp, genom att förstora läpparna..
Förut visste man knappt vad det var och det var inte så vanligt bland vanligt folk, men nu är det som att vem som att vem som helst gör det.

Som att du frågar en vän, Vad har du gjort idag då?
Och din vän svarar, Jag har gjort en skönhetsoperation idag.
Jaha, säger du, utan att reagera.

Är det dit vi är på väg?

Jag säger inte att det är något fel med att göra operationer, det är upp till var och en.
Men att fylla ut lite i läppen då man redan har läppar ( för det har väl alla?) det är onödigt och töntigt.

Jag vill göra en operation.. Vad för operation går jag inte in på här och nu. Men nog skulle jag må mycket bättre om jag fick den gjort..
Men man ska inte vara allt för naiv heller, saker och ting kan gå fel.....



Skulle du kunna tänka dig göra en en plastikoperation och vad?








4 kommentarer

Anonym

06 Dec 2008 21:13

Vilka äckliga läppar tejen på bilden hade!

Nerissa

06 Dec 2008 22:31

alltså sånt där är helt sjukt.. förstöra sina kroppar.. hjälp!

matilda

07 Dec 2008 21:32

jag har gjort en skönhetsoperation när jag var 14 år, mina öron stod ut ganska mycket och det fick mig att må dåligt. Efter operationen mådde jag mycket bättre! blir arg när folk säger att det var töntigt gjort av mig osv!! för det var bland de bästa jag gjort oh gjorde bara bra för mig. är för skönhetsoperationer så länge det inte går till ÖVERDRIFT! visst kan de gå fel, men det är sällan. det finns väldigt duktiga kirurger i sverige.

Daniel

14 Jul 2009 09:16

Uschh, vilka hemska bilder :S

Kommentera

Publiceras ej