Tjeckien.

0kommentarer


Hur? Kanske du undrar?

Jo, såhär var det, jag hade en timme på mig att byta flyg i Prag, när jag kom till flygplatsen och skulle checka in, då var planet en timme för sent. Så du kan nog räkna ut resten?

Kaptenen berättade varför: -Vi var tvugna att byta ett däck på planet, det tog 15 min...
15 MINUTER, VARFÖR TAR DET DÅ EN TIMME?!

Ja, sen bad jag, kan ni inte ringa och be dom vänta? Snälla??
-Nej, vi har ingen rätt att hålla kvar dom bara för att några inte kommer med, jag är ledsen..

Ja, och det var som sagt det sista planet för idag..
Eftersom jag inte ville vänta till klockan 14 imorron för ett direktplan, så åker jag klockan 7,15 till Mûnchen för att sedan byta plan där till stockholm.... KUL!
11,25 är det beräknat att jag ska vara i sverige.. Men vi ser väl.

Det var i alla fall bra att jag haffade ett svenskt par:) Tur i oturen som man brukar säga.
Jag följde efter dom som en svans, mannen verkade lite små sur? eller inte vet jag, han tyckte väl kanske jag borde ha klarat mig själv? Men jag följde eftersom dom överallt, till och med till cafét där dom ville äta. Sån är jag!
Hittar jag folk som kan hjälpa mig, nog fan håller jag koll på dom också;)
Så imorron bitti klockan 6 ska vi ses nere i lobbyn för att sedan gå till planet. Nice.
Missar jag, missar dom!

Det var allt från mig, här i mitt rum i Tjeckien/ Prag.

Kommentera

Publiceras ej