Gym.

0kommentarer

Usch, jag har ont i huvudet.
Jag är less, och på dåligt humör.
Kan det vara så att jag inte ha tränat sen i torsdags?
I torsdags sa min tränare, kom imorogon och träna!
Men jag gick aldrig dit, jag vill liksom inte känns mig tvingad. Vill jag inte så vill jag inte, det är väl ändå jag som betalar?

Visst, kanske det är att kasta pengarna i sjön att betala men inte utnyttja det?  Men som sagt, varför ska man bli tvingad? Dessutom får jag dåligt samvete om jag inte går dit, för hon kanske är sur på mig?
Men jag känner inte för att styrke träna, eftersom hon förväntar sig att jag ska springa på löpbandet i en timma.

Nej, sen nu är klockan redan så mycket, så nu är nog hela gymmet fullt.
Jag funderar på att gå på en klass ikväll i stället, men vad?
Min tränares klass? Aero-dance, vad det nu kan vara.. Kanske, börjar klockan 18. Det blir nog bra.
Eller får det bli yoga lates. Men det jag inte gillar med klasserna är att det är så mycket folk. Jag gillar inte när det är en massa folk. Okej, om alla är lika dålig som mig. Ja då är det lungt.

Nu ska jag dricka Cola!:)

Kommentera

Publiceras ej