God Jul, Nathalie

1kommentarer

Eftersom jag för någon vecka sen "gav" min julklapp till min mamma, så tror jag att min syster kanske blev lite avundsjuk?
Eftersom mamma fick veta vad hon ska få i julklapp, så gör det nog inget att syrran får veta vad hon ska få, snarare att hon börjar längta?
Så jag började fundera, och funder och fundera. Vad jag skulle ge till henne?

Snilleblixt!
Jag ska ju självklart ge min syster ÅRETS JULKLAPP = en UPPLEVELSE!

Därför till dig Nathalie, inbjuder jag dig till mitt hem i Cypern, för att damma,städa, diska, tvätta och allt vad hushållsarbetet kan erbjuda!
Det blir en RIKTIGT upplevelse det?!
(flyg och transfer ingår inte i julklappen)


GOD JUL NATHALIE
ÖNSKAR REBECCA!

1 kommentarer

nathalie

01 Dec 2008 15:26

oj! typiskt! det är ju vad jag ska ge till dig...nu har vi ju "köpt" samma julklapp till varandra ;)

Kommentera

Publiceras ej