Välkommen till min nya blogg!

0kommentarer

Ja, kändes bättre att skaffa en ny blogg än att fortsätta på gamla, speciellt med det här nya utseendet och den är är inte lika "privat" om jag kan säga så..

I den här bloggen kommer det mest att handla om mitt största intresse, att resa och se mig omkring i världen mina förberedelser inför resan/resorna :) Mina tankar och känslor och mycket mycket mer..

Snart åker ju jag till Cypern för att bostätta mig och jobba där i 8 månader och i den här bloggen kommer det att komma upp bilder från resans gång. För vad är en blogg utan bilder? Jo, tråkig.

Skriv gärna vad ni tycker om designen, är det något som ser konstigt ut? Något ni stör er på? Eller är den bra? Det här är min andra header jag någonsing gjort, jag tyckte den blev rätt okej i alla fall. Så kommentera gärna?!

Kommentera

Publiceras ej