Torsdag 10 dagar kvar innan jag åker...

0kommentarer

Hejsan!
Imorse ringde hemtjänsten och väckte mig 07,20 första gången på länge, men jag svarade inte, sen fortsatte det bara ringa. Sen för en stund sen svarade jag, dom ville att jag skulle jobba, men jag ville inte, då blev dom lite hm, sur?

Har just slängt iväg ett mail til försäkringskassan för att fråga vad jag ska tänka på och så nu innan jag åker, eftersom jag har hört att jag skulle ta kontakt med dom.
Och nu snart ska jag nog ringa skatteverket, måste väl fråga lite på skatterna och så, har fått höra att jag ska spara E-biljetten, eller ta kopia. Eftersom då kan jag dra av den från deklarationen nästa år, det gillas:)

Sen ska jag och fredrik på stan, fast jag har ju inga pengar förren imorron. Men då ska vi på stan igen!:D


25 grader på Paphos just nu, skönt!

Kommentera

Publiceras ej