Tack för idag, slut för idag!

0kommentarer


Nej, nu tänker jag göra mig iordning för natten, krypa upp i min tomma :( säng och titta på första avsnittet med världens bästa serie som någonsin gjorts. Har inte kollat på det på länge, jag menar ju såklart Sex and the city.
Min älskade box kommer ju självklart få följa med mig på resan! Hur ska jag annars klara det, när jag känner mig ensam och liten, hehe, jo då kan jag kolla på dom här helt underbara tjejerna. Jag mår alltid bra när jag kollar på Satc. :D

Imorgon ska jag ställa väckarna på tiiidigt, åtminstone halv nio kanske, har en massa saker jag måste/ vill få gjort, eller ja jag är väl bara tvungen. Vill ju i princip att mitt rum ska vara rent när jag är borta, och så att det är nästan på en gång redo för flytt när jag kommer tillbaka. :)

Nej, gäsp, dags att avsluta! Vi hörs imorgon!


image9

Kommentera

Publiceras ej