Fredagen

0kommentarer

Idag for jag och Fredrik på affären han bjöd mig på en glass och köpte en tills sig själv.
Sedan skulle han iväg och tanka i Grindnäset, men det var så många bilar där så vi skulle köra en bit i stället för att stå och vänta.
Så vi hamnade på väg till Bredbyn och jag sa hela tiden, här kan vi vända, men inte vända han någon stans, sedan var vi redan i Bredbyn så vi fortsatte hem till Fredriks mormor i Mellansel istället. Så vi var där i några timmar, det var första gången jag var där, vi kollade in huset. Sedan for vi och handlade åt henne, sen fikade vi. Så ja det tog några timmar.


Just nu så håller vi på att kolla på Talang 2008, otroligt vilka talanger det finns. Var nyss en kille som "klättrade" på en stång och höll på, hur bra som helst. Ja det är så många så jag kommer inte ens ihåg vad alla har gjort, haha.
Varför kan inte jag har någon sån där speciell talang?

Kommentera

Publiceras ej