Cypern.

0kommentarer

Cypern-gubben så som jag kallar honom, haha, har inte hört utav sig än.
Jag bokade ju min biljett för två dagar sen nu, skrev till honom direkten att nu har jag bokat biljett och jag kommer den och den tiden. Så hur går vi vidare nu?
Kom nu även på att jag måste åka till någon som har skrivare, för att skriva ut min E-ticket.

Men han har inte svarat, varför inte? Har han inte kollat sin mail, eller vet han inte vad han ska skriva? När jag skrev till honom förra gången fick jag svar senare samma dag på kvällen.
Har han kanske ångrat sig? Eller?
Ja, jag vet inte alls. Lite orolig blir jag ju, får väl bara hoppas på att han hör utav sig under helgen.

Sen en annan liten funderare, hur ska jag komma hem till Sverige i januari? Det går ju knappast några direkt flyg Cypern-Sverige, hoppas i att det går flyg överhuvudtaget från Cypern då, jag lär ju måste åka till London eller något sånt för att ta mig vidare till Sverige.. Jobbigt läge. Förhoppningsvis så har jag syrra med mig då också, så jag slipper vara ensam av att vara fast på en Ö. haha


Just nu är det i alla fall 17 grader på Cypern/ Paphos men det är väl kanske lite kallare nu, för solen gick ned 18,25
men tidigare idag har det varit 22 grader.

image5

Jag längtar till värmen. :)

Kommentera

Publiceras ej