Hemma

1kommentarer


Kom hem idag.
En snäll kille som praktiserar på mitt jobb lånade ut sin bil till mig så jag slapp vänta på bussar och byta och hålla på. Så istället för typ 10 timmars åkande och väntande tog det istället 4½ timme att ta mig hem.
Otroligt jobbigt att köra så långt och länge eftersom jag aldrig gjort det innan, dessutom sov jag väl inte så bra natten till idag heller. Men fram kom jag, var hemma strax efter 13 idag.
Hur trött som helst.

Snart kommer min bror och hans fru upp från stockholm också, för imorgon väntas en dag i sorgens tecken. Vi ska på min mosters begravning. :(
Men det jag hoppas på att istället för att sörja förlusten av henne så ska vi istället minnas henne och vilken fin person hon var. <3

Nej, nu ska jag gå och kolla på Revenge. Men nu vet ni ju i alla fall vad som händer här.
Ha det bra så hörs vi imorgon!

1 kommentarer

Filip Krantz

30 Mar 2012 12:26

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att tävla igen: http://presenttips.org/?p=35 ?

Kommentera

Publiceras ej