På måndag åker jag!

1kommentarer


Tillbaka till Cypern, kanske ni undrar...?

Nej, jag åker till fjällen. Vålådalen rättare bestämt och ska stanna och jobba där i ca 2 månader. Sedan åker jag tillbaka till Cypern i april- maj ungefär.

Jag är grymt nervös men samtidigt så taggad inför det här. Var ju ett tag sedan jag jobbade i Svensk miljö och har ingen erfarenhet av jobb i fjällen. Har bara varit i fjälls 1 gång i mitt liv och det var sådär 16 år sedan.
Jag kommer då att bo där tills den 22 April dock kommer jag komma hem i mellanåt och hälsa på några dagar då det finns tid för det.
Nemen, riktigt taggad är jag!

1 kommentarer

Linda

19 Feb 2012 22:14

mwn gud vad roligt att få testa på det också! Vad är det du ska göra för typ av jobb?



Hehe, nja, vi har knappt haft nån vinter här i år känns det som, kom lite snö för några veckor sedan men den har töat bort från vägar och cykelbanor iaf, skönt när jag verkligen längtar efter våren, eller åtminstone lite mer sol :)

Kommentera

Publiceras ej