Morgon i vålådalen

0kommentarer


Hej. Jag börjar dagen med en asiktsmask, skönt att få bort allt smuts från bussresorna igår.
Igår kväll så kollade jag på en film med dom andra, och sedan satt jag och pratade med en tjej ganska länge och sedan gick jag och lade mig.
Sov hyffsat gott, vaknade några gånger under natten men är utvilad i alla fall. Fick höra från dom igår att det spökade här, haha. Men jag är ju som sagt van, men dessutom har jag typ ett "sjätte" sinne så jag brukar känna utav energin om det spökar eller inte och just här så känner jag inget.

Nu ska jag tvätta ansiktet, klä på mig och börja göra mig iordning för dagen. Igår när jag kom osminkad och sliten så trodde folk att jag var yngre än vad jag var. Vissa trodde jag fortfarande gick i gymnasiet, vilket var sådär 5 år sedan. Så nja.. Sminket på!

Kommentera

Publiceras ej