Den obligatoriska "nyårslistan"

0kommentarer

Tar samma lista som dom senaste åren.
Detta skrev jag i listan förra året.
 
2012
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm. Rätt mycket kanske? Bland annat, piercade läppen, var i Ayia Napa åkte på 2 veckors semster till Egypten och såg pyramiderna.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, att jag skulle vad som krävdes av mig för att bli lycklig.
 
 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, Sara fick bebis nr 4 iår. Denna gång en flicka.
 
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja :'( Min moster och min mormor <3
 
5. Vilka länder besökte du?
Cypern och Egypten.
 
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mycket. Men det kommer.. :)
 
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
6de Mars och 18de Augusti.
 
8. Vad var din största framgång 2012?
Blev mer självständig.
 
9. Största misstaget?
Svarar med samma svar som förra året:
Misstag? Finns inget misstag! " If its good, it's great. If it's bad it's experience."
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tror faktiskt att jag har hållt mig hyffsat frisk hela året.
 
11. Bästa köpet?
Hm, min dator.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, resor, och bensin.
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ayia Napa och människorna jag mötte där, oslagbart! :)
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Rock the boat
Titanium
Dansa, Pausa
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare, trots allt.
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat kanske? Men pengar behövs! :)
 
18. Hur ska du tillbringa julen?
Julen har ju varit, men jag jobbade hela julen. Några dagar innan var jag hemma och firade med familjen.
 
19. Blev du kär under 2012?
Haha.. Både ja och nej faktiskt.
 
20. Favorittidning?
 
21. Favoritprogram på TV?
Family guy, How I met your mother & Sex and the city
.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, inte hatar direkt. Men gillar mindre?
 
23. Bästa boken du läste i år?
Sookie Stackhouse series.
 
24. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej.
 
25. Något du önskade dig och fick?
Hmm... Nja, önskade att jag skulle bli lyckligare och det blev jag ju.
 
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nja.
.
27. Årets bästa film?
Åh, jag har ingen aning.
 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var hemma, syrran och hennes sambo kom och vi fikade?
 
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade fått träffat A en gång till och att ingen i släkten skulle ha dött.
 
30. Vad fick dig att må bra?
Vetskapen att jag klarar allt själv och jag är värd enbart det bästa
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej