Sunday!

3kommentarer

Godmorgon allihopa!
Sovit gott?

Själv har jag varit vaken sen typ nio, det var tänkt att min vän skulle komma hit och göra mer slingor på mig. Hon sa att hon skulle komma vid halv tio, men vi var tvugna att köpa blekning först. Så jag och J vaknade vid strax efter nio och begav oss iväg till Papantoniou (supermarket) för att handla lite och köpa blekning förståss.

Har skickat ett sms om att hon kan komma nu, men jag vet inte. Hon planerade att grilla idag, så vet inte om vi får skjuta upp det tills imorgon. Längtar i alla fall då jag är nästan hel blond igen. Just nu har jag en utväxt som heter duga.
Jag trivs bäst som blond och alla säger att jag passar mycket bättre i blond :)

Det hände en liten läskig grej då jag stod i kassan på affären och skulle betala, först kände jag att jag började svettas otroligt mycket och jag sa till J att jag inte mådde något bra. Jag började att få panik och sa att jag ville gå ut och sätta mig, sedan så blev det helt svart för ögonen. Jag såg ingenting, det var som att blunda fast med ögonen öppna. Hur skulle jag hitta ut? Sedan förstvann allt ljud också, så jag bara stod där och väntade på att falla. Fast det gjorde jag inte, utan jag stod och höll i mig i kundvagnen och J höll i mig med berättade han senare. Till slut så började jag få tillbaka synen, förmodligen handlade det bara om några sekunder max 1 minut. Men det kändes som att jag stått sådär i ca 5 minuter. Läskigt!
Jag bad J köpa en läsk till mig så jag skulle få i mig lite socker och det funkade rätt bra, nu känns det bra igen. Men det tog verkligen på krafterna, känner mig helt slut nu.

Jag måste nog bli bättre att ta hand om min kropp, men jag vet inte hur? Jag vet inte vad jag har gjort för fel. Måste jag äta mera sött? Är det därför det blev sådär? Jag vet att det har hänt förut, men det var flera år sedan.
Eller börjar jag bli förskyld?
Eller är det för att mycket händer just nu, eller alla tankar på vad som ska hända så min kropp reagerar på det genom att "stänga av sig"?

3 kommentarer

callefille

09 Oct 2011 11:45

Kolla in min gayblogg :D Kommentera gärna också vad du tycker och vad du vill ha svar på :D

Tintomara

10 Oct 2011 13:17

hu det lät otäckt med svartnandet! Nu vet jag inte hur eller vad du äter, men äter du frukost lunch och middag? Behöver ju inte vara så mkt varje gång? och vatten är viktigt! Jag (eller min kropp) håller på så där nämligen, låter som blodsockerfall, men om jag äter frukost (rågbrödsmacka o kaffe), lunch, frukt och lätt middag så lyckas jag undvika det otäcka. Kram och krya på dig!

Tess

12 Oct 2011 16:52

Hej! Är ny här på din blogg, kom in på den av en slump..



Men så du bor på Cypern alltså?? Hur kommer det sig? Hur länge har du bott där, och vad jobbar du med? Var härligt det måste vara...



Saknar du Sverige nånting? Många frågor på en gång, men blir ju nyfiken.. =)



Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej