ja, jag lever.. typ

1kommentarer


Jag skulle ju visa er mina skor som jag köpte igår. Men jag skippar det.
Det är så freeezing kallt här så jag orkar inte ta av mig mina sockar och frysa.

Alltså, allvarligt det är 9 grader ute nu och 13 i lägenheten, jag sitter med långbyxor, strupor, tofflor, 3 långärmade tröjor och jag fryser..
Ni kanske tycker det låter varmt med 13 grader, men nej det är det inte. För inga hus eller lägenheter i Sverige är så kalla som 13 grader.

Jag skulle ju duscha tidigare idag, det slutade med att jag sprang in i duschen och duschade lite snabbt i ca 2 minuter sedan ta på mig fleece morgonrocken och efteråt tvätta håret. Gick inte annars.
Usch.
Vi har stora problem här på Cypern...


1 kommentarer

Maskrosmor

10 Mar 2011 18:44

Där har du fel fel fel. Vi hade snorkallt, mellan 8-14 grader i lägenheten när vi bodde i en. Nu bor vi i radhus och det är mycket varmare.



Lyckades itt få hyresvärden att göra någe åt värmen då vi bodde i lgh.

Kommentera

Publiceras ej