Godnatt

1kommentarer

Hej!
Elen kommer och går här.. Därför har jag inte uppdaterat, på kvällarna har vi el, men då är jag oftast aldeles för trött för att uppdatera. Och på dagarna innan jag sticker till jobbet tänkte jag uppdatera, men då stängs alltid strömmen av.
Vanligtvis stängs strömmen vid 11-12 och är borta i några timmar, även så stängs den av på kvällen har jag hört. Men eftersom jag befinner mig på jobbet då så märker jag inte utav det, eftersom dom ger ut ström till alla "turist områden".

Orkar inte blogga något mera nu, hoppas på att strömmen fortfarande är kvar imorgon när jag vaknar så ni får lite roligare inlägg..
Nu ska jag sova, är dötrött!
Puss!

1 kommentarer

Martina

19 Jul 2011 22:51

Googlade runt lite om explosionen då min chef berättade om explosionen under dagen! De arbetar för fullt med att hitta generatorer över hela Europa. Bland annat på min depå i Jordbro, Stockholm. Det kommer hit en grabb i augusti för att kolla på de generatorerna vi har. Dock kostar dessa en miljon kronor styck, de största.. Förfärligt att det inte ens nämns på Aftonbladet..

Kommentera

Publiceras ej