Storm!

9kommentarer

Det blåser på som sjutton här utan för.
Jag är rädd att mina fina blommor och plantor kommer att blåsa sönder, men det finns ingen stans jag kan ställa dom där det inte blåser så mycket ändå. Så jag sitter här och håller tummarna att dom klara sig..

Som tur är så blåser det varma vindar, så sommaren kanske är på väg? Tycker att den kan komma nu, är så sjukt sen iår. Förra året var det minst 30 grader i April. Nu är det ca 20 i skuggan, skulle jag tro.

Hade hoppas på att ligga och steka på balkongen idag, men det är inte direkt väder för det..
Igår när vi var i hamnen hade jag på mig ett linne och jag satt med höger sida mot solen i några timmar, så nu är min högerarm och liten del av min rygg mycket brunare än resten av min kropp. Skitsnyggt- not.


9 kommentarer

LaLuna

16 Apr 2011 15:28

Ja,jag misstänker att jag inte heller kommer få spotify premium..

Hoppas du får en skön lördag!

Alexandra

16 Apr 2011 15:37

Händer idag? :)

E B B A

16 Apr 2011 16:03

Fin blogg! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

16 Apr 2011 16:10

sv. jag förstår exakt hur du menar, det som gäller mig är att jag inte berättat att jag har haft kontakt med en person! :(



jag har sagt att det vart någon annan! :)

Amanda.

16 Apr 2011 16:19

Måste bara säga att din header var ptroligt fin :)

Miss sunshine

16 Apr 2011 16:23

Fin bild =)

bex.

16 Apr 2011 16:24

ja men de va natt och vi palla inte tända massa lampor vi gillar när de är mörkt ;)

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

16 Apr 2011 16:46

svjaha nesch:D

Sanna

16 Apr 2011 16:52

Här skiner solen =)

Kommentera

Publiceras ej