Monday, bloody monday!

2kommentarer


Hej alla bloggläsare!

Hann inte blogga igår, det fann liksom helt enkelt inte tid.
På morgonen åkte vi till Sunday market och jag köpte/fick ett par superfina örhägen, visar dom sen.
Efter det så gjorde jag mig iordning och åkte till jobbet, efter jobbet var jag så otroligt trött så jag orkade inte blogga. Hoppas ni inte saknade mig allt för mycket. :)

Snart ska jag iväg till jobbet igen, börjar 30 minuter tidigare än förut. För chefen har ändrat om lite i schemat och 30 minuter tidigare känns! Det blir mycket stressigare att göra sig iordning. Usch.


Har fått två "bulor" till finnar på vänster sida av ansiktet. Vet inte vad det kan bero på, mensen kanske?
I alla fall så känner jag mig som världens tonåring med finnig hy. Det brukar jag inte ha!

2 kommentarer

lovisa

08 Nov 2010 12:55

HEj är allt bra?:)



just nu har jag en tävling på bloggen där jag lottar ut ett presentkort på 300 kr från sumopix, vill du vara med?

klicka då här; http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

Ida - A princess diary ♥

08 Nov 2010 14:52

Vill du få lite nya och roliga läsare till din blogg enkelt? Anmäl dig då till DAGENS BLOGG hos oss som pågår just nu.



Lycka till! :)



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-811.html

Kommentera

Publiceras ej