Idag sa jag upp mig!

1kommentarer


Fast jag slutar inte förren om två veckor.
Uppsägningstiden är ca 12 dagar så det var lika bra att jag sa det nu, eftersom jag inte kommer att träffa chefen förren torsdag nästa vecka. Så imorgon blir det till att skriva uppsägnings brev och lämna in det på söndag.

Det känns faktiskt lite konstigt, förra gången visste jag ju att dom skulle ta tillbaka mig men det kommer dom inte att göra igen.
Jag har inga planer eller jobb som väntar på mig någonstans, varken i Sverige eller här på Cypern.
Känns tomt på något sätt.

Men jag är redo för nya utmaningar!

Bye bye Crown!

1 kommentarer

Sandra

26 Nov 2010 23:26

Kommentera hur mycket du vill.

Väljer att ignorera och låta det rinna ut i sanden.

Jag får inte ut något av dina kommentarer så tänker inte lägga mer energi på dem.

Kommentera

Publiceras ej