Is this what you mean with Uni-brow?

9kommentarer

epic fail pictures


9 kommentarer

Linda Olofsson

17 Mar 2010 22:10

snacka om att han borde fråga efter en pincett= )

Lina

17 Mar 2010 22:45

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om en mössa från manky.se? Jättelätta regler. Gå in på min blogg och kolla (A) Bläddra ner lite för att hitta tävlingen.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

Linda - det handlar om helheten

17 Mar 2010 23:06

halloj, jag tittar in o frågar lite blygt: vad säger du om att vi följs åt med bloglovin,

något som låter bra eller bojkottar du kanske mitt förslag? =D

S A N N A - Tibros STÖRSTA blogg!!

18 Mar 2010 08:27

SV: Okej! :) just nu ligger jag i sängen och kollar på film ;) Är allt bra med dej? :)



Kram.

Linda - det handlar om helheten

18 Mar 2010 09:34

Hej sötnosen! jag har just lagt till dig, gör gärna detsamma så blir jag super glad! kram o ha en wonderful day!

Bingo

18 Mar 2010 18:09

hahahaha sjukt snygg bild om den är äkta :) känns nästan för bra (dålig) för att vara sann.

Linda Olofsson

18 Mar 2010 19:50

sv; tror den mannen behöver en motorsåg för att kapa ner de där =)

MissCM

19 Mar 2010 14:36

hahahaha.. XD

har du lust att följas på bloglovin? :P

Bingo

20 May 2010 17:24

Bingo bonusar är fina grejer. Få pengar gratis att spela bingo för och vinn pengar helt utan risk :) Du hittar massor av fina bingobonusar och erbjudanden här så kolla in och ta del av bingo på nätet med bingobonusar!

Kommentera

Publiceras ej