Nu har jag bokat och betalt.

4kommentarer

Nu har jag bokat och betalat resan tillbaka till Cypern. Dyrt blev det, men det kunde ha varit dyrare..
Hoppas bara inte Czech Airlines får för sig att jävlas med mig ännu mer, allvarligt. Då börjar jag att gråta!

Känns sjukt hur fort dom här två månaderna har gått, men snart kommer jag ju tillbaka till Sverige igen.
Nästa söndag åker jag!
Vad ska jag ta och hitta på dom tre timmarna jag har på mig i Prag då? Antaligen lär ju båda planen vara sega så det kanske inte bli tre timmar, men ändå. Förra gången jag åkte själv hade jag en skumm gubbe som satt och glodde på mig i Gaten och slutade inte glo förren jag gick därifrån. Jobbigt!


4 kommentarer

johanna

15 Feb 2010 12:36

Han som sjöng manboy heter det :)

johanna

15 Feb 2010 20:45

Sv: haha pinsamt... xD



åh fan va kul! :D hur mycket kostade det?

följa varann på bloglovin? :)

simone

16 Feb 2010 15:41

Så häärligt :D

Josie

16 Feb 2010 17:25

Åh, vad nice att bo på Cypern. :)

Kommentera

Publiceras ej