Dag 16- Min första kyss

2kommentarer


Jag vet seriöst inte när jag fick min första kyss.
Jag antar att det var av min första kärlek?

Jag kommer ihåg att vi satt på Mc Donalds inne i stan och mamma var på väg att hämta mig (kommer ihåg att hon var skitsur över att behöva hämta mig, men jag var ju så kär!) haha.
Vi gick ut från McDonalds för att gå till parkeringen där mamma väntade på mig och vi stod vid övergångstället, det blev rött och vi var tvungen att vänta.
Sedan bara hände det, han kysste mig. Jag visste inte vad jag skulle göra, hur fan ska jag göra för att inte göra bort mig!? kommer jag ihåg att jag tänkte...
Men nog gjorde jag bort mig.. fast det spelade ingen roll för efteråt svävade jag på moln..

Ja, som sagt det var min första kyss.

2 kommentarer

Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

07 Dec 2010 15:16

Anmäl dig till dagens blogg vet ja :D Gillar du inte såna här kommentarer är det bara att ignorera.

Tanja

07 Dec 2010 15:39

haha fy vad gullig historia :D



Kollar du på idol? svara i min dagens fråga om vem du tror vinner :) Kram

Kommentera

Publiceras ej