Trotsade chefen..

2kommentarer


Hej! Mår ni bra??

Själv är jag astrött som vanligt, känner att det händer inte så mycket i mitt liv just nu utan det bara rullar på som vanligt. Därför blir det lite glest mellan uppdateringarna. Hoppas ni stannar kvar här ändå!

Idag trotsade jag chefen och körde med korta byxor, hihi, i och försig så gör andra tjejer på jobbet det med men dom har dock inte en stor fet tattoo på vaden.

Dock sa han inte så mycket om det förutom att "jag hade glömt sätta på mig byxor" och att "min tattoo är riktigt ful". Aja, han får väl säga vad han vill.. haha.



2 kommentarer

sys

05 Aug 2010 23:29

De får väl acceptera det med tanke på att de snålar med att använa ac som du skrev i tidigare inlägg...plus att din tattoo inte är ful ju ;)

Jessica

06 Aug 2010 15:06

fin tatuering!

Kommentera

Publiceras ej