Vad ska jag laga??

6kommentarer

Hej.
Sitter just nu hos de personerna som bjod pa lunch.. Tog inte med min laptop sa ni far forsoka lasa vad jag skriver utan vara alskade 3 svenska bokstaver som fattas. haha

I alla fall, dom bjod pa kyckling, jag ater ju egentligen inte kyckling, men det var jattegott och jag blev inte alls dalig utav den. Sa kanske ska ta mig i kragen och borja ata kyckling pa riktigt!
Hort att kyckling ar bra och billigt?!:P

Imorron ska vi bjuda dom pa middag.. Och tydligen ar det JAG som ska laga mat. Svensk mat alltsa....
Sa jag behover nu er hjalp...

Vad ska jag laga?!?!
(det ska vara riktigt gott, eftersom dom inte atit svensk mat forut)

6 kommentarer

Felicia

17 Mar 2009 16:03

Tack för du titta in min sida och det samma ;) titta in gjärna på min sida flera gåner ha en trevling dag :)

Leonard

17 Mar 2009 17:09

Hmm... nej jag vet inte riktigt :P haha :D laga någon kyckling rätt det är ju jättegott :D

Linda

17 Mar 2009 17:10

Svårt, vad är svensk mat för nått liksom, kanske någonting med fisk?

Linda

17 Mar 2009 20:34

Nja, ärtsoppa kanske inte är någon bjudmat sådär.. retfullt att vi inte vet vad svensk mat är..som är typiskt svenskt.. .hmm..



Alltså, jag har verkligen tänkt på detta flera gånger under dagen..

Köttbullar..haha..

Men en köttgryta då? Med lite nybakat bröd, eller varma baguetter.. stor grönsallad till det.. kanske massa potatis med..det är ju lite svenskt..och jordgubbar med glass till efterrätt! haha

Linda

17 Mar 2009 20:50

potatisgratäng låter jättegott.. fläskfilé till det? det är ju kött så det kan du krydda hur starkt du vill.. ska du svenska till det lite kan du ju ha en champinjonstuvning till fläskfilén. ..

Tess ☆

17 Mar 2009 21:30

Kikar in :) Har du bestämt vad det blir för mat att laga imorgon? :) Nyfiken! ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej