Utmanad!

6kommentarer

Jag blev utmanad av Ramona!
Igen.... "nu får du sluta med utmaningar!"


1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
Lämplig, passande

2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid?
Sängen

3. Vad såg du senast på TV?
Smallville

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
13.55 (rätt svar: 13.52)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Vinden, en massa bilar och grannarna.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Kollade om tvätten var intagen.

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
Bloggar...

8. Drömde du något inatt?
Alla männsikor drömmer varje natt. Men jag kommer inte ihåg vad jag drömde.

9. När skrattade du senast?
Igår, tror jag

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka..

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
Nej.

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den är rätt tråkig..

13. Vilken var den senaste film du såg?
The notebook

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle köpa en gammal herrgård någontans i sverige och totalrenovera den, skulle även köpa ett hus här i Cypern, ett i Indien, lägenhet i New York och ett strandhus i Thailand.

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
Jag brukar gå runt och sjunga när jag är ensam hemma.

16. Tycker du om att dansa?
Ja,om det är bra låtar. Jag vill dansa indisk dans!

17. George Bush?
No comments.

18-19. Vad skulle dina barn hete, pojke respektive flicka?
Ja, får väl vänta och se om det blir några! Men Saga är fint!

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Abso- fucking- lutely. Bor ju utomlands;)

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror du har kommit fel?

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Sara, Linda, Becky, Josephine

6 kommentarer

josephine

07 Mar 2009 13:56

sv: vad snällt att utmana mig men jag gör nog det kanske senare för orkar inte nu ;D

BJERNHAGEN

07 Mar 2009 14:25

intresserad av musik, nytt? :)

kika in hos mig och lyssna på min sång!

say what you like :*

Charlotte

07 Mar 2009 14:52

Hejsan,



Upptäck ett annorlunda Thailand

http://thailandliving.se

theres

07 Mar 2009 17:14

rolig utmaning:)

Beckis

07 Mar 2009 17:31

ska jag svara på frågorna i min blogg eller?!

Linda

07 Mar 2009 20:59

Kul!! jag lägger upp dem senare ikväll! (efter melodifestivalen, haha)

Kommentera

Publiceras ej