Nu är det middag!

4kommentarer

Jag har precis städat hela lägenheten.
Sopat alla golv, skura toaletten, handfatet, skurat alla golv!
Allt är nu skinande rent... Usch, vad jag hatar att städa!

Precis efter att jag hade städat klart allting och det doftade rent och fräscht i hela lägenheten, kommer det in snubbar med var sin cigarett i handen.
Det var husägaren och hans kompisar som skulle kolla på en vattenskada på väggarna, så nu luktar hela lägenheten rök i stället! ÄCKLIGT!

Nej, nu ska jag äta! Sent jag vet, men igår åt jag min middag klockan halv två på natten.

4 kommentarer

Sandra

05 Mar 2009 22:30

sv: åh, tack så mycket :) din var inte så dålig den heller :D

mie

06 Mar 2009 02:29

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

Linda

06 Mar 2009 09:58

Nä vad retfullt. Jag som avskyr cigarettrök med. Det känns som att de SÅG dig genom fönstret när du städade och tänkte "nu ska vi jävlas". haha. Mest för att det är så jädra typiskt. Renbäddar jag sängen så nog förbannat skuttar en smutsig och glad hund upp i den :S

Malin

06 Mar 2009 10:58

SV: tack så mycket :) vad gör du då?

Kommentera

Publiceras ej