Måndag.

0kommentarer

Hej!
Ett sent första inlägg blev det idag, men har haft fullt upp idag.
Vid tio skulle vi iväg och möta en arbetsgivare om ev. framtida jobb(det var det jag menade med "viktig dag"), men det blev inställt så han hade så mycket att göra..  Så vi kanske åker och träffar honom imorgon...

Sedan åkte vi till Pissouri, en liten bergsby, bara för att kolla den underbara utsikten.
Vi var på Super Home Center och jag köpte en yoga matta, nu ska här börja tränas pilates hemma varje dag.:)
Sedan fick J för sig att han skulle leka snickare och byggde en dörr som skulle hålla katten borta från vår balkong, han lekte elektriker också.. Satte upp en lampa ovanför spisen och självklart behövde han hjälp med båda jobben så fick agera assistent.

Cyprioterna parkerar som idioter, det vet alla som varit här, dom kan parkera bilen MITT i gatan och sen lämna varningsblinkersen på och gå där ifrån. Idag var det smockat med bilar inne i stan, vi skulle köpa kött, så J var tvungen att göra en "cypriot". Vi gick in hos slaktaren och efter ett tag ser vi en polis vandra omkring där bland bilarna, så jag blev tvungen att sätta mig bakom ratten och om polisen skulle komma så skulle jag säga att jag precis skulle åka, medans J var inne och betalade.
Rädd som fan var jag, och ringde för att kolla om J var på väg tillbaka till bilen. Tack och lov så var han ju det, så jag slapp vänta där en längre tid.
Jag vet inte vad det är med mig och poliser, men jag har en väldigt respekt för dom och speciellt den där polisen som var helt svartklädd, lång, vit hjälm eftersom han åker motorcykel och kolsvarta solbrillor... Hallå?! Någon som sett Terminator?:P

Så det var min dag. Kul va?

Kommentera

Publiceras ej