Min gårdag

1kommentarer


Hello guys!

Fan vad död jag känner mig idag alltså, tur att jag är ledig!

Igår var vi på BBQ fest, eller ja egentligen var det en jobbarkompis frus namnsdag som faktiskt alla firar här på cypern.
Så vi kom dit vid tre tiden, började dricka och jag kände mig lite dragen efter bara 2 vodka-cranberry och ett glas Sangria, what the hell is wrong with me? Haha..
Vid halv fem så blev det mat och det var faktiskt jätte gott, jag älskar grillat. Att grilla Lamm är godast, det blir inte lika torrt som fläsk.
Anyway, sedan drog några hem men jag och J stannade tills gryningen. Klockan 7 imorse var vi i sängs.


Bild 1: Vi satt där vid poolen tills gryningen, kolla vilken vacker utsikt dom har, jag är avundjsuk!
Det var faktiskt här vi kollade på en lgh först, hit ville jag flytta, men ack så dyrt!

Bild 2: En trött liten Becca på väg hem, och när jag är hemma. Antaligen det första och sista kortet ni någonsin får se mig frammifrån. Jag är grymt snygg för att vara klockan 7 på morgonen.


1 kommentarer

Emelie

11 Jul 2009 17:04

fin blogg =)

Kram EMelie

Kommentera

Publiceras ej