Klicka gärna på annonserna. Mitt nya jobb?

2kommentarer


J sitter ute på balkongen och håller på att fylla in ansökningsblanketter till en massa hotell. Han säger att jag är tvungen att sitta där också, men jag får inte hjälpa till att fylla i så jag blir lätt uttråkad.

Nu sitter jag här och gör inte så mycket, har lagt upp nya annonser på bloggen, som ni kanske ser?
Så nu får ni banne mig ta och klicka på dom lite också, så jag kan få tjäna lite pengar....
Please? Jag är ju arbetslös nu ju...

2 kommentarer

Linda

08 Jul 2009 19:54

Nej man alltså, jag menade såklart inte att det är bra att du blev av med jobbet. Men eftersom chefen verkade vara så dålig så kanske du nu har en chansen att hitta en bättre arbetsgivare..hoppas inte du tog åt dig, menade inte illa, kan trycka åp lite annonser som kompensation..

Sara

08 Jul 2009 20:47

Hoppas ni hittar nått bättre jobb. :) Kommer du in på msn? jag behöver hjälp med attg lägga in annonser.. Blir bara fel för mig, och på fel ställe.

Kommentera

Publiceras ej