Fjortislista!

0kommentarer

Hittade en lista på en blogg som jag tyckte verkade rätt bra, har ju aldrig haft en lista på min blogg, så jag tänkte att det kanske är dags för det nu. Så ni mina läsare får lära känna mig lite bättre. :) Ska försöka vara ärlig;)

1. Är du singel? Det du;)
2. Är du lycklig? Hyffast, med ett jobb skulle jag nog vara ännu lyckligare.
3. Är du uttråkad? Oftast
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej, varför skulle jag var det?
6. Är du gravid? Nej, det får vi väl VERKLIGEN inte hoppas;)
7. Är du full? Haha, nej. I alla fall inte just nu..
8. Är du en cooling? Nja, ser mig själv som rätt töntig faktiskt.
9. Är du från Irland? Nej. men vill åka till Irrland, vill vill vill...
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej inte vid första ögonkastet, men kanske andra?
2. Har du nånsin blivit sårad? Klart jag har, många gånger!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Hm, kan ej minnas.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja, typ när jag var 14??
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag kunna veta det om den var hemlig?
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Det vill jag nog.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon?  Ögon... det finns alltid peruker som kan vara fina om man tappar håret, men porslinsögon är inte lika snyggt.
3. Katt eller hund?  Hund, hund HUND!
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?  Som nu, några vänner som alla ligger mig varmt om hjärtat.
5. TV eller Internet? Internet, tv finns via internet också;)
6. Coca-cola eller Pepsi? Hm... Cola tror jag nog.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda kan vara roliga, men romantiska hemmakvällar har jag nog aldrig upplevt. Så svårt att säga.
8. Pengar eller lycka? Pengar ger lycka?
9. Dag eller natt? Hm, jag väljer nog dag, men bara om dagarna börjar vid 9-10..
10. MSN eller mobil? Båda.


10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, jag har nog aldrig "smitit" hemifrån, jag kommer bara ihåg en gång för mycket länge sen ville jag gå och bada och var på väg att gå hemifrån, då mamma gav med sig och skjutsade mig i stället. Har jag sagt att min mamma är bäst?
2. Brutit ett ben? Aldrig.
3. Gjort nåt du ångrar? Det har väl alla?
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo, det har jag nog. Men bara vitalögner..
6. Ätit en hel tårta? Nej, inte själv inte.
7. Gjort bort dig offentligt? Inte vad jag kan minnas.. Tappat brickor full med läsk i restauranger?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Njee, det förgångna är det förgågna.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaadå, när jag var sex år grät jag när min fisk Blunder dog. Men han blev ju typ 3 år ändå:P
10. Velat försvinna?  Jo, kanske.


Bullshit

Vad såg du på tv sist? Surprise surprise. Sex and the city..
Vems blogg läste du sist? Egoinas
Vad åt du sist? Hm, biffgryta.
Vem pratade du med sist? J
Vem ringde du sist? Hm, vet inte. Men den som senast ringde mig var mamma.
Vem messade du sist? Syster.
Vad läste du sist  för bok?  Gi boken jag fick i julklapp!:D
Vem pussade du sist? J
Vem kramde du sist? J
Vem bjöd du sist på något? J
Vad köpte du sist? En svart stickad väst och en T-tröja.

Kommentera

Publiceras ej