Ingen rubrik.

0kommentarer

Sateliten eller vad man nu ska kalla det, Parabolen, eller ja egentligen vet jag inte vad det är, så jag forsätter att kalla det "sateliten" ok? För att komma till saken, det blev inget utav det, den där runda grejen sitter på taket, men det finns ingen mottagning för Sateliten, eftersom vädret var dåligt.

Imorron ska det tydligen regna och storma, så det blir väl inte av då heller. Men hoppas verkligen inte på regn!

Alyssa hade problem med att bajsa under kvällen, ja nu blir det bajsprat igen stå ut med det, och jag blev lite orolig, för man såg verkligen hur hon försökte trycka ut! Men ingenting kom, kanske var hon förstoppad? Eller hade hon ätit något skräp som satt sig i tarmen? Eller hade hon druckigt för dåligt? Ja, jag blev ju som sagt orolig och bestämde att vi skulle till veterinären imorgon.
Sedan försökte jag få henne att dricka så vände jag henne på rygg och då såg jag att "bajshålet" var alldeles igentäppt!
Konstigt att det inte gick och bajsa, lilla stackaren.
Jag fick lov att tvätta henne rätt länge, och det är ju inte det fräshaste jag varit med om i mitt liv kan jag ju säga. Fast hellre djur än människor!;)
Dessutom bebisar är alltid bebisar, vare sig dem är människor eller hundar..


Sötnosen!

Kommentera

Publiceras ej