Turkish republic of northen Cyprus.

1kommentarer


I gar vad jag och "J" pa norra sidan av Cypern, rattare bestamt i norra Nicosia.
Forst och framst akte vi till Nicosia (sodra sidan) for att stampla Visumet i hans pass.
Sedan akte vi till norra sidan, och dar blev det en hel del shoppning kan jag tala om. Och nu ar vi betydligt mycket fattigare! Men va fan, man lever ju bara en gang, visst?

Jag kopte i alla fall: En vaska, en skitsnygg sweatshirt, en edhardy jumpsuit, julklappar till smabroderna.
Baby kopte: Tva par skitsnygga jeans, mjukisbrallor, skitsnygga kangor (vi kommer ju till sve snart) adidas skor, ett armband och en grymt snygg ring till mig.:)

Eftersom mina broder inte kan lasa min blogg, sa kan jag ju tala om att jag kopte var sin Edhardy troja till dom, samma modell och tryck men olika farger. En ar typ limegul-gron och en ar ljusbla.. Sag att ena var smutsig nar vi kom hem, men det ska nog ga bra anda.. Battre att ge dom forst och mamma far tvatta den sa att inte jag forstor den..
Ska aven kopa lite godis till dom i julklapp, eftersom trojan var sa billig.

Nu har jag bara julklappar till Syrran (har redan kopt en grej), och till mamma.
Resten ar det inga problem att kopa nagot till.


Har du borjat kopa nagra julklappar an?

1 kommentarer

Mille

07 Dec 2009 19:56

Fan, vilken fin header!

Kommentera

Publiceras ej