"Är det någon där?"

1kommentarer

Läste precis en artikel på aftonbladet om en familj som trodde att de hade köpt sitt dröm hus. En stor herrgår med 52 rum, varav 17 sovrum och 10 badrum. En familj på fem personer (nödvändligt)

I alla fall, första natten började spöka, de hörde en röst som frågade ; Är det någon där?!  Och en natt såg mamman sin dotter sitta och kolla på tv, men det visade sig att hennes dotter egentligen låg och sov i hennes säng.
Det som blev droppen var när de såg blodstänk på deras bebis filt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3362390.ab

Fan vad coolt det skulle vara att övernatt i det huset en natt, iofs så är jag ju spökrädd, och i ett gigantiskt hus så blir det nog inte så mycket bättre.
Eller spökrädd, hm, jag tror på spöken absolut. Och jag skulle verkligen vilja se ett, sen får jag väl se då om jag blir rädd eller inte. Det kanske beror på vad spöket gör..;)

Dessutom har vi ett spöke på jobbet.

1 kommentarer

Gubben

22 Sep 2008 21:53

Vi är omgivna av spöken! De flesta vi möter är faktiskt spöken. Ja, när jag tänker efter, så är det nog bara jag som inte är ett...

Det är ju inte klokt!

Kommentera

Publiceras ej