Idol, ja..

0kommentarer


Ikväll är det Idol, men eftersom jag befinner mig rätt långt ifrån Sverige kan ju inte jag se det ikväll.
Utan jag måste vänta tills det kommer ut på internet. Så imorgon får jag se:D




De här två är i alla fall mina favoriter, dom som jag vill se stå i finalen.




Alice gillar jag för att hon är så otroligt söt, sen har hon en vacker, speciell, rispig röst.
Och Robin E gillar jag, för jag är väl lite mer åt "rockhållet". 

Det jag tycker är lite tråkigt med årets idoler är att typ alla saknar personlighet, liksom alla verkar typ likgiltliga. Jag vet inte varför... Eller, ja blyga eller något sånt. Tråkiga personligheter med bra röster?!

Den enda som har en gnutta personlighet är väl Johan Palm, men han sjunger ju som en kråka..
Och Anna Bergendahl som var så bra på adition, när man lyssnade på henne så fick man gåshud över hela kroppen, men nu så fort hon intervjuas och öppnar munnen för att prata så håller man ju på att somna. Hon är sådär "lillgammal"  alltså, herregud hur gammal är flickan 16? varför ska hon hålla på att vara så himla ödmjuk och köra med, ååh alla är så himla bra jag är nöjd med vad jag har åtstakommit hittills och blablabla...

Resten har jag inte så mycket åsikter om, ja förutom att dom är tråkiga då;)

Ikväll hoppas jag att Johan Palm åker, som jag sa innan.. Grabben kan ju inte sjunga.

(och undrar man varför jag nu tittar på idol, för jag låter ju väldigt negativ om årets idol, är att jag har följt programmet sen 2004 så man vill ju liksom fortsätta att kolla)

Vem tycker du ska åka ut ur Idol ikväll?

Kommentera

Publiceras ej