Någon som kan tyda drömmar?

0kommentarer

På sista tiden har jag haft väldigt konstiga och "läskiga" drömmar.
Som här om dagen drömde jag;

Jag hjälpte till på ett café av något slag, utanför satt det både personer som hade råd att äta men också tiggare, en gång om dagen delade vi ut mat till en person. Ingen vågade riktigt gå utanför dörren, eftersom folket var väldigt speciellt.
Jag skickades ut.
Väl där ute mötte jag en familj, en mamma med två barn, en dotter som på ca 5 år och en baby på ca ett år.
Jag böjde mig fram till babyn för att styka henne lätt på kinden, det som chockade mig var att hon pratade svenska hur bra som helst. Helt flytande.
Sen berättade hon att hon egentligen var 22år, men att hennes mamma hade börjat ge henne medicin från tidig ålder så att hon för resten av sitt liv skulle vara baby.
Mamman flydde där ifrån, och kvar blev "barnen" med mig.

Vad kan då detta betyda??

Dagen innan drömde jag också en väldigt konstig dröm, men den är för "rå" för att ta upp här i bloggen, jag kan i alla fall berätta att det handlade om att någon var efter mig, en seriemördare som mördat min familj, och nu var jag tvungen att gömma mig. Även mördaren var en familje medlem till mig..

Finns det någon som kan hjälpa mig med det här? För jag sökt på internet men kan inte finna något, förutom att gravida kan oftas drömma mardrömmar om sina barn. Men jag är ju inte gravid, TACK OCH LOV! haha.

Och vad är det som gör att man kommer in i sånna här konstiga "dröm perioder" och hur kommer man ur dem?
Det är verkligen jättejobbigt, kanske därför att jag är trött?
Det är verkligen jättekonstiga läskiga drömmar, inte hemska, men läskiga, ger en kalla kårar liksom..
Jag orkar faktiskt inte drömma om sånna här konstigheter varje gång jag sover.

Mamma berättade för mig en gång att ofta det man drömmer om är en rädsla som man förebygger via en dröm, men vadå, är jag rädd att föda en 22årig bebis?

Kommentera

Publiceras ej