Idag är jag lat.

0kommentarer


Igår var jag och tränade.
Sen hela dagen idag har jag varit himla trött, vet faktiskt inte varför..

Igår försvann vattnet, det är äckligt!
Då kan man inte diska, inte tvätta sig, inte spola toaletten. Det gillar jag inte..

Idag hade jag faktiskt tänkt gå och träna, men jag sov till fyra, sen så fastnade jag faktiskt här vid min dator.
Och tiden rinner iväg, visst, gymet är öppet till kl 22.
Men just nu känns det som att jag måste diska alla smutiga äckliga tallrikar och grytor som ligger där, och städa lägenheten som mer och mer liknar en svinstia.
Kommer man utifrån och öppnar dörren så möts man av en stark odör av mat och damm. Mmmmm. mys!
Eller så inte.

Så alltså för min del blir det nog ingen träning ikväll, för som sagt, ibland behöver hälsan vila lite också.
Imorgon ska jag testa på för första gången ett yoga pass hade jag tänkt.
10,30 börjar det, så det är ju faktiskt en riktig bra tid. Dock är jag lite rädd och nervös inför det, eftersom jag lär ju vara den enda som inte har varit på yoga förr. Så jag lär ju va ovig som satan och inte orka hänga med i alla rörelserna.
Men ändå taggad! Nu ska Becca skämma ut sig!

Så idag/ikväll blir det lungt för min del, jag har ju trots allt fredag och lördag på mig att gymma.

Kommentera

Publiceras ej