Förr var han cool, nu är han bara en tönt

2kommentarer

 Vad jag är less på den där "Idol" Lars!
Nu på fredag har dom rocktema i idol, en superproducent Desmon Child som har skirivit låtar till Kiss, Aerosmith, Alice Cooper, Bon jovi med mera...
Alla i idol har valt en av Desmons låtar, förutom Lars, för han vill sjunga "riktig" rock: Nirvana- Smells like teen spirit.
Så otroligt töntigt av honom. Han tror att han är speciell, att han är utöver det vanliga.
Men egentligen är han bara en tråkig person som EGENTLIGEN INTE kan sjunga!
Jag hoppas svenska folket inser på fredag att han inte förtjänar att vara kvar i idol.
Rösta inte på Lars!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3707347.ab

2 kommentarer

Buster

06 Nov 2008 14:31

Varför ska han göra precis som alla andra säger?

Sofie

06 Nov 2008 17:53

Håller med Buster. Där har vi en karl med integritet och personlighet, och det gillas förstås inte av majoriteten av alla tråkmånsar därute. Man ska helst platsa in i den snäva människomallen och sitta och se rar ut. Inte sticka ut hakan, osv...



Och förresten säger Lars att Desmond förvanskade det han sagt om sitt låtval. Och att tre av de andra idoldeltagarna ursprungligen valde en icke-Desmondlåt men att han (Desmond) tjatade på dom tills de gav med sig. Nu vet vi ju inte vem som ljuger eller ej, men det vore kul att höra från de idoldeltagarna.



Jag gillar Lars i vilket fall som helst, det är skoj att följa hans eskapader. Och om jag hade en hustelefon så skulle jag nog rösta på honom.

Kommentera

Publiceras ej