Dags att dra sig...?

0kommentarer

Nej, nu ska jag nog ta och packa klart handbagaget, det mesta i alla fall, sådär allt eftersom kommer det upp saker jag måste ha med mig så är rätt så självklara, mobil laddare till exempel. kan ju vara bra att ha, eller hur?
Klart en fördel i alla fall, så slipper man köpa en ny där nere..:P
Mina halsband och sånt vill jag ju såklart ha med mig..
Ja, så det är rätt mycket jag inte har tänkt på som jag kommer på nu..

Så nu stängs datorn av..
Passar väl på att säga godnatt till er alla.

Ps. Jag är faktiskt inte bara nervös inför resan, jag kan lova att jag är väldigt taggat och tycker att det ska bli spännande. Synd bara att jag inte har haft tid att träffa alla som jag hade velat, nu innan jag åker. Men ja, som jag sagt förut, de få vänner jag nu har kvar, det är riktiga vänner. No mather what, ni har funnits där för mig länge, och nog finns ni där för mig när jag kommer tillbaka också?
Hur som helst, kommer jag att sakna er hur mycket som helst!

Kommentera

Publiceras ej