Tisdag

0kommentarer

Igår natt slutade jag jobba klockan 4... 4 på natten alltså, fy fan..
Det var ju något disco, som jag var på, så jag började vid 18-tiden och ja, sen var det typ lungt i tre timmar..
Sen fick jag veta vad jag skulle göra, jo, jag skulle polera glas hela kvällen. Skit kul.
Min stora dröm är att vara bartender och stå bakom baren, när tillfället ges, ja då ska jag polera glas!
Jag blev faktiskt arg och besviken, för att jag var tvungen att vara med någon tråkig människa som bara pratar grekiska och polera glas och vara "osynlig". Sedan gick ju hon hem också, men då började jag att klaga och säga, jag vägrar att stå här SJÄLV hela natten och polera glasen. Nån till måste komma hit!
Och så blev det, så då blev jag lite nöjd i alla fall..

Jag somnade halv fem inatt, egentligen hade jag tänkt att åka till aqua park idag, men vi skulle träffas vid tio, och det tar ca en halvtimme att gå dig. Och jag var tvungen att kliva upp vid åtta.Och när jag vaknade vid åtta kände jag mig sjuk och trött. Så jag bestämde mig, att det var lika bra att skippa det.
Så jag somnade om och vaknade klockan ett i stället, skönt!:D
Så ikväll ska jag väl följa med ut istället, tror jag.. haha:)

Men nu, ska jag nog gå ut till poolen en stund..

Hörde att det regnar i sverige idag? Jag kan ju säga, på Cypern, finns det inte ens möjlighet till regn i juni. Riktigt nice va? haha

Kommentera

Publiceras ej