åååh! GODIS-SUG!

2kommentarer


Jag är såååå sugen på godis nu..
Plock godis alltså.. Ge mig, ge mig ge mig!
Jag har inte ätit godis på två månader nu, ja, en och annan chokladbit har det väl blivit, men jag vill inte ha choklad längre. Jag vill ha plockgodis!! Nu nu nu!
Varför finns inte mitt favorit godis världen över?! Inte bara i sverige, även i Örnsköldvik är det svårt att hitta min favorit.

Den som besöker mig tidigast, antar att det blir fredrik, du måste köpa med dig en stor påse av mitt favoritgodis!
Och när mamma och nathalie kommer, även ni måste köpa med er en påse.
Varför inte åka och köpa lite nu, och posta till mig?!

Ge mig, nu!


Mitt absoluta favoritgodis, Sura Körsbär heter dom. Fast är inte sura..
I Örnsköldsvik finns dom bara att köpa på hemma kväll.
Men åååh vad goda dom är!

Vilket är ditt favoritgodis?

2 kommentarer

nattis

25 Jun 2008 23:50

finns på coop oxå = )

de är verkligen jättegoda...

Ramona

26 Jun 2008 14:44

aah jag älskar dom!

Kommentera

Publiceras ej