Skummt.

1kommentarer


Alltså, igår på min privata mail fick jag ett jobb- erbjudande att jobba med UNICEF, men eftersom jag inte har erfarenheter eller utbildning så fick jag stå över.

Sen idag på min blogg mail fick jag ett erbjudande av någon arab att åka tillsammans med honom och samla ihop arvet av Said Al-Arab Gaddafi som var på många miljoner dollar. Men oops, det var visst en hemlighet..

Haha, vad tror dom om mig? Om man inte vill vara "fredsmäklare" så ska man istället bli "terrorist"?
Nja, inget utav dom där yrkerna passar mig särsklit bra. haha

Men frågan är också, hur fick dom tag i min mail? Fast förmodligen är det bara spam..



1 kommentarer

hej

23 Feb 2012 02:30

hej

kan du skriva till mitt mail, jag vill fråga dig lite saker eftersom du är redan där

Kommentera

Publiceras ej