Världens godaste nudlar!

2kommentarer

Är det någonting jag älskar så är det faktiskt nudlar!
Riktigt billigt och riktigt gott!
Och inte bara vanliga kokta nudlar, sedan stör man över lite krydda. Nej nej!
Koka nudlarna som vanligt, fräs lök och vitlök i en panna brevid med kryddorna som följde med i nudelpaketet, häll i nudlarna i pannan (Obs! utan vattnet) och tillsätt ett ägg och rör i hop allting.
Jag hade nudlar med räksmak.. Ååååh, så sjukt gott!
Enda nackdelen var att jag inte blev mätt på två paket.:(

2 kommentarer

Carina Nordin

20 Mar 2011 20:56

Hej Rebecca!

Efter mina blodsocker-kurser så håller jag inte nudlar så högt!!! 1 påse nudlar = 19 sockerbitar

not soo god....detta pgav att dom är gjorda av vetemjöl....

men du får gärna tycka om dom ..bara en liten fingervisning om innehåll.

mvh Carina

Skoguiden

21 Mar 2011 14:45

Var gärna med i min tävling: http://skoguiden.nu/2011/03/21/tavla-med-skoguiden

Kommentera

Publiceras ej