In my new flat

1kommentarer

Sitter i min nya lägenhet.. Åh, den är så fin! Och finare blir det när vi har fått ordning på allt..

Idag hämtade jag ut mitt Herbalife paket också, den levererades till mig, bekvämt ;)
Sen har jag även åkt en sväng till Pafos för att droppa av ett hudvårds-kit en vän beställde, ska verkligen bli spännande att se hennes resultat.
Där efter skulle vi handla, men vi upptäckte att affären vi skulle handla på var stängd (pga av onsdag) så vi fick handla på en affär nära oss, här i Coralbay istället. Funkade det med.
Så nu har vi massa färsk frukt och jordgubbar.. Mums!

Köpte även jordgubbs-frön och imorgon ska jag köpa jord och så dom. Hoppas dom vill växa bara! :)

Dessutom känner jag mig så trött, men anledningen till det är nog att jag inte ha varit på gymmet på nästan en vecka. Sjukt! Jag mår inte bra att inte vara på gymmet. Have to go there now!
Fast får vänta några dagar så jag får cashen som jag väntat på från mitt förra jobb (idioter..)
Så kan jag betala medlemsavgiften för April också.
Nej, nu ska jag försöka få J att åka och städa ur gamla lägenheten. Vi hörs!

1 kommentarer

Linda

30 Mar 2011 19:25

varför var affären stängd för att det var onsdag? Är det nått särskilt eller? Åh, egna jordgubbar!!! Vad gott! din blogg har faktiskt blivit mycket roligare att läsa nu, du uppdaterar så ofta :)

så var det för mig med i början på gymmet. Först var det lätt att "fuska" men när man väl har rutin på det så blir iaf jag väldigt rastlös av att inte kunna gå dit på några dagar

Kommentera

Publiceras ej