Hittat drömlägenheten!

0kommentarer


Idag var jag och J och kollade på en lägenhet.. GUuuud så kär jag är i den!
Helt underbar är den!!
Jag vill flytta dit, fast ändå inte.. Har varit så deppad hela tiden sen jag kom hit, vill inget annat än att åka här ifrån. Jag har någon slags Hat-Kärlek till Cypern..

Men i alla fall, lägenheten är underbar!
Den är hur fräsch som helst, med två våningar, två badrum, två sovrum, ett kök med marmor bänk + frukost bänk. Två balkonger, ett litet vardagsrum på övervången, två balkonger, en liten och en gigantisk på taket.
I want, i want!
Poolen är också helt fantastisk, dom underhåller den året om så den är alltid fräsh.
Det bästa av allt, lägenheten är billigare än den vi har nu. Och gud så mycket fräshare!

Vi ska bestämma oss tills tisdag, so i let u know then!

Kommentera

Publiceras ej