Godmorgon!

1kommentarer

Usch, idag har vi det kallt och himlen är alldeles svart.. Och nu har det börjat regna också..
Igår kväll var det förresten världens oväder! Usch, jag har aldrig varit med om något liknande..
Jag brukar inte vara rädd för åska och blixtar, jag brukar tycka det är rätt mysigt ibland men inte igår!

Jag satt vid min dator och plötsligt bara smäller det till! Och all eletricitet försvann, så hela lägenheten blev kolsvart.
Det kändes även som att jag fick en liten stöt, jag satt precis vid fönstret när blixten slog ned..

Som sagt, strömmen var borta och det small och blixtrade, hela lägenheten lystes upp pga blixten..
J och jag stod vid fönstret och han sa "en dag kommer världen gå under, just så här" och det kändes verkligen som så, att detta var precis sekunderna innan världen skulle gå under...

Usch, jag kan inte ens förklara hur det var att uppleva den typen av oväder..

1 kommentarer

Maskrosmor

24 Mar 2011 13:10

Tycker det låter mysigt. =) Jag gillar åska och blixtrar. Fast jag vill itt vara ute i ovädret. =)

Kommentera

Publiceras ej