Nyårs lista!

3kommentarer

Årets näst sista dag. Så här kommer en liten lista om mitt 2011!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja.. Inte vad jag vet

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga speciella nyårslöften, eller jo det vanliga att gå ned i vikt. Det gjorde jag också.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm.. Min bror och hans fru fick en liten dotter.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, ingen som tur var.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Cypern, som vanligt.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hm, mer pengar kanske?

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, men månad April. Det var då jag började jobba på mitt nya jobb.

8. Vad var din största framgång 2011?
Ingen aning.

9. Största misstaget?
Misstag? Finns inget misstag! " If its good, it's great. If it's bad it's experience."

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det kan man väl säga. Var sjuk 3 veckor i januari, influensa i Maj och haft ögonfluss två gånger.

11. Bästa köpet?
Min mobil.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen mat och kläder?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mitt nya jobb, där jag träffade underbara människor och främst min bästa vän Nicola.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Broken Ships (grekisk sång)
Party Rock Anthem
Last friday night
You and I


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, var för det mesta glad.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Festat? Mindre drama.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Julen har ju varit redan, men precis som vanligt firade jag den med min familj.

19. Blev du kär under 2011?
Jag var redan det.

20. Favorittidning?
Läser inga tidningar på Cypern

21. Favoritprogram på TV?
Kollar knappt på Tv, men i så fall var det väl Mad Men och Awkward som gick på MTV på Cypern.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hatar ingen. Förstår att folk är som dom är och inget man kan göra åt, så lika bra att inte slösa energi på dom som irriterar en.

23. Bästa boken du läste i år?
Sookie Stackhouse series.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning. Kanske att jag börjarde gilla lite grekiska låtar?

25. Något du önskade dig och fick?
Materiellt önskar jag mig inte så mycket, men personligt så brukar jag få som jag vill..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Läs frågan ovan.

27. Årets bästa film?
Oj,oj, oj. Har sett många bra filmer, men roligaste måste vara Hangover part 2, kan se den om och om igen.
"Nobody knows Stu like I do, not u, not u, not u, not NOBODY knows Stu like I do!"


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Om jag minns rätt så åkte jag, mamma och Kjell och käkade Kinesisk och sedan bio?



29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar och mindre Drama!

30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner på Cypern, känns som att jag kom dom närmare iår. Främst min nyfunna vän Nicola som är helt galen och får mig att må så bra med hennes konstiga idéer och upptåg. Känns som att jag kännt henne hela mitt liv.

3 kommentarer

SandraAngeliqa

31 Dec 2011 03:19

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit ett inlägg om en himla bra hemsida som du jätte lätt kan tjäna himla massa pengar på! Läs mer här: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html



Gott nytt år :)

Jennie ♥

31 Dec 2011 15:54

sv: allt bra idag? kram

thinki.se

31 Dec 2011 18:26

Kul lista och underbara foton.

Önskar allt gott för nya året.



Kraam.

Kommentera

Publiceras ej