Arbetsintervju?

3kommentarer


Halloj!
Är hemma efter första passet. Börjar som vanligt 7 igen.
Men klockan 6 måste jag bege mig in till Coralbay igen, för då ska jag på en arbetsintervju. Typ.
Om man nu kan kalla det för det, här på Cypern är det knappast inte intervjuer utan man kollar hur "snygg" man är och om man är psyko or not. haha.

Det känns bra faktiskt, men jag har lärt mig att man inte ska ha några som helst förväntingar eller hoppas för mycket. För då blir man oftast besviken.
Så därför tänker inte jag berätta något mer om det här. Utan får först och främst se hur chefen är.. haha..

Wish me luck!?

3 kommentarer

elvira stehn

23 Jun 2010 21:58

Hej, jag är en av de tio finalisterna i ''veckans blogg'' rösta gärna på mig, skriv ''nummer 8'' som kommentar på detta inlägg: http://thiinkastriid.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html

Skriv till mig och berätta om du röstade, så länkar jag din blogg i ett inlägg. Jag har många besökare, så jag garanterar besök till dig! ;) Om du tycker kommentaren är otrevlig / jobbig, så ta bara bort den och jag ber om ursäkt :)

Sara

23 Jun 2010 23:10

Lycka till :)

Amis

24 Jun 2010 08:42

Fin blogg =)

Kommentera

Publiceras ej