En liten uppdatering

1kommentarer


Hej!
Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska iväg till jobbet.
Egentligen har jag inte så mycket att säga, utan allt rullar på som vanligt.
Min "solbränna" gör ont som fan, även fast det mesta har läkt så är det en stor röd fläck precis mellan brösten som bränner som fan. Flagnat har det börjat att göra också, fast huden under är inte vit utan den är alldels mörk röd.
Ja så då vet ni det, antecknar ni?

Igår började en ny tjej på jobbet, som jag inte gillar till hundra procent, fast jag gillar typ aldrig någon från första början det brukar oftast ta ett tag. Haha, dont ask me why...

Idag är det Elvis och det betyder att det kommer att komma mycket folk och det är ju bra så att man inte blir så uttråkad på jobbet vilket jag brukar bli då det är väldigt lite att göra.



Sen till dig Linda, jag vet inte vad det är för fel men jag kan inte komma in på din blogg?
Tänkte säga tack till tipsen och vill gärna ha fler namn på filmer.:)
Vad heter tex den där filmen då det är typ 4 ungdomar i ett hus och det är en någon med mask för ansiktet som försöker att döda dom? Det är typ i ett hus i skogen och ja.. Fattar du?
Jag har fått för mig att den heter Jack the Ripper, men jag har ju troligtvis fel eftersom han fanns på riktigt:P


Nej, nu är det bråttomt, vi hörs snart igen!

1 kommentarer

Linda

25 Jun 2009 22:34

ajdå, låter smärtsamt.. har du ingen lugnande aloe vera? det kyler och läker jättesnabbt!



vad säger du?! Kommer du inte in på den? ih! katastrof ju 0.0

Åh, det finns ju så många filmer med mask för ansiktet på mördaren. Den nyaste versionen av Texas chainsaw massacre är det fyra ungdomar med mask i ett hus, det KAN ju vara den.. den är rätt bra!

Och du bör se Rec, också. hehe

Kommentera

Publiceras ej