Detta har hänt.

3kommentarer


Hej, hur mår ni?!?!
Känns som typ femtusen år sedan jag bloggade sist.... Har säkert tappat många läsare, vågar inte gå in och kolla statistiken..

I mitt liv har det ju hänt några grejer sen sist jag skrev, bland annat detta:

1. Vi har flyttat och fixat iordning lägenheten.

2. Jag har tatuerat mig.

3. Dagen efter att jag tatuerade mig, föddes världens finaste bebis min brorson Elliot.


Okej, kanske inte har hänt så mycket, men i alla fall är det viktiga saker som har hänt.

Annars rullar allt på som vanligt, jobbar, jobbar och jobbar...
Det är stekhett, ca 38 grader och svetten rinner men sitter just nu inomhus med Ac'n på 16 grader.

3 kommentarer

Linda

12 Jun 2009 12:24

Härligt med lite värme, jämfört med här :S

Kul med tatuering, lägger du upp en bild sen tror du?

Aww, du har blivit faster! :)

Jodå, jag tycker nog att det har hänt en del i ditt liv

Linda

12 Jun 2009 12:41

Jodå, allt är fint. Sjukt uttråkad bara. Du vet, inget jobb, inget körkort, kan inte få jobb utan körkort, kan inte ta körkort om jg inte får ett jobb. Menmen, nångång hittar jag väl nått :)

Terese

13 Jun 2009 12:53

Låter kul :)

Allt bra med dig?

Kommentera

Publiceras ej